DEME Zeeconomie

DEME heeft grote groeiambities, en werft elk jaar meer dan 100 medewerkers aan om die waar te maken. Toch maakt de War for Talent het steeds moeilijker om de juiste profielen te vinden. Hoe profileert DEME zich als bedrijf en hoe brengen ze dat verhaal naar potentiële kandidaten?

DNA 

Via een native campagne namen we het DNA van DEME naadloos op in de redactionele Zeeconomie reeks. Ons team stelde content voor die via onze 3 voornaamste formats werd verspreid: in De Tijd | L’Echo, digitaal op tijd.be | lecho.be en via audio. Daaraan werd ook een live webinar-event gekoppeld. 

IMPACT 

Zeeconomie zoomt in op klimaat-, energie- en grondstofinnovaties, thema’s waar onze lezers veel interesse in tonen en net hetgeen waar DEME zich in onderscheidt. Op die manier zetten we hun employer branding op een natuurlijke, creatieve en impactvolle manier in de markt bij young professionals. 1 op 4 van onze lezers is immers jonger dan 35 jaar.